Copyright!

Copyright bepalingen zijn van toepassing op de foto's. Kopiëren van foto's is niet toegestaan. Bij constatering zal het commerciële tarief worden gefactureerd conform jurisprudentie van de fotografen federatie.

dinsdag 20 september 2011

Almeerse Hockeyclub - HBS (H1)

Een selectie van mijn eerste foto's in Sportfotografie.
Komende tijd wil ik met fotograferen van Hockeywedstrijden deze vaardigheid beter ontwikkelen. 
2 oktober kom ik weer terug voor de dames + heren 1.
Uitdaging is dan om niet het hele plaatje scherp in beeld te krijgen maar alleen de speler die de bal heeft en deze los van de achtergrond (diafragma f/2.8).
Op de woensdag na de wedstrijd (5 okt.) zet ik weer een selectie op de Blog. Kom je dan weer even kijken of het gelukt is? 
































2 opmerkingen:

  1. Hallo Michiel,

    Super gaaf dat je zulke mooie foto’s hebt gemaakt tijdens onze wedstrijd van afgelopen zondag tegen HBS.

    Ik heb er met veel plezier naar gekeken.

    Sportieve groet,

    Edwin Vermeulen (nummer2, Heren1)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Michiel,

    Afgelopen zondag heb ik je mailadres gekregen ivm de foto's die je hebt gemaakt op de Almeerse.
    Inmiddels heb ik deze net bekeken op je blog. Zien er top uit!
    Graag zou ik twee foto's van onze zoon willen bestellen, maar hoe doe ik dat?! En uiteraard, wat zijn de kosten.
    Het gaat om foto nr 13 (grappig..zijn rugnr is ook 13..) en foto nr 19.
    Tot zover weer even en ik hoor graag je antwoord.

    Vriendelijke groet en graag tot ziens,

    Marion de With
    Sponsorcommissie Almeerse Hockey Club.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reactie wordt op prijs gesteld ... / Replies are welcome ... / Les réponses sont les bienvenues ...