Copyright!

Copyright bepalingen zijn van toepassing op de foto's. Kopiëren van foto's is niet toegestaan. Bij constatering zal het commerciële tarief worden gefactureerd conform jurisprudentie van de fotografen federatie.

zondag 4 juli 2010

Vakantie

Bijna zomervakantie. Laat de zon maar schijnen!
Deze week, last minute, een voortent gekocht om de hond 's avonds afgesloten in de voortent te kunnen laten. Bij de voortent zat ook nog een luifel. Wat een feest. Heel veel verschillende stokken en verbindingstukken zonder gebruiksaanwijzing. Dit weekend, zaterdag 2 juli in de regen, de constructie opgezet op de RCN-Camping in Appelscha. Op zondag alles netjes neergezet, ook het tentje. Vrijdag breng ik de kampeerders.
Ik kom tussendoor op de koffie, blijf eens een nachtje maar als het weer goed is zal ik naast wat klussen thuis een deel van mijn fotografiewensenlijstje afwerken. En dan natuurlijk ook de Natuurgebieden rond Appelscha. Maar waar te beginnen?
Een mooie website met mooie plaatjes gevonden op internet van een enthousiaste fotograaf (Harry Lasker) die ik tegenkwam met Googlen.In de buurt van Appelscha liggen volgens hem ook schitterende natuurgebieden, zoals: Het Fochteloërveen en het Drents Friese Wold. Misschien kan hij mij nog wat tips geven voor mooie fotolocaties (wacht op zijn reactie).

1 opmerking:

  1. Dag Michiel..

    Ik wens je een fijne vakantie in Appelscha.
    Heb je mail beantwoord.
    groet Harry

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reactie wordt op prijs gesteld ... / Replies are welcome ... / Les réponses sont les bienvenues ...