Copyright!

Copyright bepalingen zijn van toepassing op de foto's. Kopiëren van foto's is niet toegestaan. Bij constatering zal het commerciële tarief worden gefactureerd conform jurisprudentie van de fotografen federatie.

maandag 8 oktober 2012

Voor & Na #Photoshop

Originele foto

Bewerkt

Ik probeer altijd zoveel mogelijk compleet te fotograferen, juiste belichting, snelheid en compositie. In de nabewerking (Lightroom4) kan ik de witbalans verbeteren omdat ik altijd in RAW fotografeer en verscherp de foto als het nodig is.
Met Photoshoppen ben ik (niet meer) zo handig, dat moet je bijhouden en dat vraagt tijd. Af en toe waag ik mij daar nog eens aan en verander een foto, zoals deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Uw reactie wordt op prijs gesteld ... / Replies are welcome ... / Les réponses sont les bienvenues ...