Copyright!

Copyright bepalingen zijn van toepassing op de foto's. Kopiëren van foto's is niet toegestaan. Bij constatering zal het commerciële tarief worden gefactureerd conform jurisprudentie van de fotografen federatie.

zondag 9 mei 2010

Foto's Djoser Junior rondreis Griekenland



Beste reisgenoten,

Ik heb zoveel foto's gemaakt dat ik meer tijd nodig heb om deze allemaal met jullie te delen.

De komende avonden worden op onderstaande link's foto's toegevoegd:

Foto's gemaakt met mijn kleine reiscamera (Lumix TZ3) zijn HIER te vinden.

Foto's gemaakt met de grote camera (Canon 50D) zijn HIER te vinden:
UPDATE : BIJGEWERKT T/M 6 MEI

Voorlopig betreffen dit "onbewerkte" foto's zoals ze gemaakt zijn.
Later selecteer en bewerk ik waarnodig de beste foto's tot nog betere plaatjes om er een photoshow van te maken.




Voorbeelden van mijn fotoshows kan je hier vinden: http://www.photodex.com/sharing/viewalbum?alb=134742
(een ongevaarlijk bestandje moet je op de PC installeren om de show te kunnen zien, muziek aan + rechter muisknop voor fullscreen)

Als jullie mij een mail sturen met voornaam erbij dan stuur ik jullie tzt de link naar de online Griekenlandshow.

Om met plezier terug te kijken op de vakantie in dit berichtje al een paar sfeerbeelden.

Vakantiegroet, Michiel (en Robert Jaap) Leegerstee


























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Uw reactie wordt op prijs gesteld ... / Replies are welcome ... / Les réponses sont les bienvenues ...